הטבה ללקוחות טלחופש!

10% הנחה לבודדים או משפחות (למעט לקבוצות)

אם הייתם בצפת ולא הספקתם לבקר ב'אוצר הסת"ם צפת' – כאילו לא ביקרתם בעיר.

נראה כי מדובר במקום הכי חינוכי, מחכים ומהנה גם יחד שנמצא בעיר הקודש, הסמטאות והמקובלים. למעשה, אוצר הסת"ם, שממוקם בהר כנען, הוא המרכז היחיד מסוגו בעולם ולא לחינם מגיעים אליו תיירים מכל רחבי תבל.

במסע אינטראקטיבי רב-חושי ועוצר נשימה, בין היתר במיצגים אור-קוליים מתקדמים, שבים המבקרים במתחם הענק אל אומנות עתיקת יומין של כתיבת ספרי תורה, תפילין ומזוזות.

אמצעי המחשה משוכללים, לצד סופרי סת"ם העמלים על מלאכתם, מאפשרים לחשוף במלוא יופיה את המסורת היהודית – ולהכיר מקרוב את כל סודות הא'-ב'.

במרכז סדנת סופר סת"ם – שבה פוגשים את הסופר, מתרשמים ממנו ומשוחחים איתו. לאחר מכן, ניתן להתנסות, באמצעות קולמוס-נוצה וקלף אמתיים, בכתיבת סת"ם. הקלף יישאר אצלכם למזכרת.

משחק טריוויה ייחודי ילמד אותנו על נושא הסת"ם – ומי שיענה נכונה יזכה בפרסים.

במיצג אותיות של חוויה נצא למסע קסום בעקבות האותיות על במה שנעה. נפגוש סופר סת"ם ממצרים העתיקה ונראה בסרט תלת מימד כיצד מכינים את הקלף.

בגן האותיות הקסום נטייל בין דגמי ענק של האותיות, הפזורות בין הצמחייה הארץ-ישראלית לטראסות. ציורים מרהיבים ימחישו לנו את הערכים הטמונים בכל אחד מהם.

סיורים בעיר העתיקה של צפת

מרכז אוצר הסת"ם מעניק גם אוויר ואווירה, יחד עם ההיסטוריה רוויות ההוד של העיר: תוכלו לבחור ממגוון הסיורים שאנו מציעים את הסיור שמתאים לכם. נצעד בסמטאות העיר הציורית,  שביניהן הילכו גדולי ישראל, נלמד על המקובלים שחיו בצפת, נשמע על עלילותיהם הנפלאות, ונבקר בבתי-הכנסת והחצרות שבהם פעלו.

נכיר גם את פינות החמד, נפגוש נגנים שילמדו אותנו על העיר, נצפה בעבודות אומנות בגלריות ונחזור אחורה בזמן ללוחמי הפלמ"ח היהודים ששחררו במסירות נפש את העיר מידיים נוכריות. נעלה לגבעת המצודה ואתר המשטרה הבריטית ונחווה לרגע את רגעי הפחד והגבורה, הנס והניצחון.

אירועים

אוצר הסת"ם מפיק מגוון אירועים. בר/בת – מצווה, חאלקה.

מסיבות סידור וחומש וימי גיבוש לחברות. על מרפסת הנוף הקסומה המשקיפה אל נופי הגליל המרהיבים ניתן לערוך ארוחות חגיגיות

פרטיים, קבוצות, קבוצות בר-מצווה ומוסדות חינוך – מבוגרים כילדים – ימצאו כאן עניין רב ויצאו עם ידע והבנה שלא הכירו.

Share Button
    • מיקום: צפת - גליל עליון
    • כתובת: הגדוד השלישי 62
  • 072-3385384

צור קשר עם

מאפיינים כלליים

  • אטרקציות לילדים
  • אטרקציות למשפחות
  • אטרקציות לקבוצות
  • מרכז מבקרים

אטרקציות באזור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל

css.php